Home Kalendář kurzů Studijní plán Články a recenze Registrace Kontakt
Lightworker
Fyzické tělo a instinkt
Láska a komunikace
Recenze

Prozradím ti, jak se chci pomilovat - recenze

PUBLIKOVÁNO: 06.12.2016, AKTUALIZACE: 06.12.2016

Dagmar Baránková, autorka knihy „Prozradím ti, jak se chci (po)milovat“, si před dvaceti lety začala vzpomínat na svůj život v Atlantidě. Téma Atlantidy nás dvě před 10 lety svedlo dohromady. A jsem za to ráda. Hlavní téma knihy je představení techniky vědomého milování, jako cesty k sobě, vědomému životu a návratu skutečné lásky mezi mužem a ženou.

Autorka popisuje výlet do dávné minulosti, který osvětlí tajemství návratu Bohyně. Dává praktický návod, jak na vědomé milování. Popisuje rozdíly mezi normálním sexem a vědomým milováním, a také přínosy vědomého milování. Krátce se věnuje tématu sexuality a dětí. Dále popisuje 7 kroků k vlastní celistvosti a sebevědomí a informace o 7 základních a nových, transpersonálních čakrách.

Vědomé milování je jeden ze způsobů, jak se z nevědomého způsobu života, prožívaného skrze ego, dostat do těla, srdce a následně se stát vědomým tvůrcem vlastního života. Vědomé milování je jemná a přitom velmi silná energie, kterou je třeba integrovat do svých životů, jako protipól a vyvážení energie mužského Boha. Stačí, když se jeden na druhého podívá jemným, vlahým pohledem.

Nejvíce mě oslovil popis minulého života v chrámu v Atlantidě, kde byla Dagmar odmala vychovávaná jako kněžka Bohyně. Popisuje cvičení s energií kundalini, práci se svou představivostí, uvolňování vnitřních orgánů pomocí mysli, přípravu na milování s mužem a vlastní zážitek božského spojení s mužem. Měla jsem slzy v očích, když autorka popisuje lásku a vášeň, která se dostaví v momentě, kdy se dva lidé spojí na všech možných úrovních.

Dagmar v knize také otevírá temnou stránku sexuality a nebojí se otevřeně mluvit o svých stínech. To u nás ještě moc lidí neumí. „Bohužel ve společnosti se zatím čím dál více šíří texty o odstínech šedi, které jsou v podstatě novodobou červenou knihovnou. Brnkají na vaše vnitřní nezpracované stíny a strachy… Lidé kloužou po povrchu, jen aby se nemuseli podívat do hloubky, protože co kdyby tam objevili něco, co se jim nelíbí? Něco, za co se stydí, nač nejsou pyšní? A nedej bože, aby to zjistil jejich současný partner, či partnerka, případně někdo úplně jiný, cizí. Nosí své masky, za kterými skrývají svou skutečnou tvář a lžou druhým a hlavně sobě samým.“

Kniha „Prozradím ti, jak se chci (po)milovat“ může být výborným dárkem vašim blízkým k letošním Vánocům. Může být pro ženu návodem, jak se připravit na vědomé milování s mužem. Jak se skrze milování spojit s božstvím. Aby znovu mohl nastat Tanec Bohů.

Ivana Valová

E-book si můžete zakoupit tady:Prozradím ti, jak se chci (po)milovat

[ HOME | KALENDÁŘ KURZŮ | STUDIJNÍ PLÁN | ČLÁNKY A RECENZE RSS | REGISTRACE | KONTAKT ]